Lidl și-a cerut scuze după ce o clientă a făcut o descoperire șocantă într-o sticlă de sos

Autor: Alex Manole 08.07.2020
Lidl și-a cerut scuze după ce o clientă a făcut o descoperire șocantă într-o sticlă de sos

Fiica unei femei a făcut o descoperire care îți întoarce stomacul pe dos într-o sticlă de sos de tomate cumpărată de la Lidl: capul unei șopârle.

Polly Wheaton, în vârstă de 47 de ani, a făcut cumpărături de la Lidl pentru cele două gemene ale ei, Isabelle și Megan, în vârstă de 20 de ani. Fetele doreau să prepare sos bolognez vegan. În timp ce mânca, Isabelle a făcut descoperirea șocantă.

Familia crede că partea de șopârlă provine din sosul de tomate Baresa cumpărat de la Lidl (vezi galeria foto). Compania a transmis că îi pare „foarte rău” pentru incident. Mai mult, Lidl a anunțat că a deschis o investigație pentru a vedea cum a ajuns acolo capul reptilei.

Nu va mai face cumpărături la Lidl

Chiar și așa, Polly Wheaton a declarat că nu va mai face niciodată cumpărături la Lidl. „A fost traumatizant. Fiica mea încă nu poate mânca normal după asta”, a spus femeia, citată de Mirror.co.uk.

Wheaton a adăugat că ar trebui ca Lidl să recheme sosurile de tomate Baresa, mai ales că ne aflăm în mijlocul unei pandemii.

Clienții supermarketurilor găsesc frecvent animale și obiecte în produsele vândute de acestea. Un bărbat din Marea Britanie a descoperit larve de fluture în brocoli cumpărat de la Tesco.

O familie, tot britanică, a cumpărat recent o pungă de brocoli de la un supermarket, iar când au deschis-o, peste două săptămâni, au avut parte de o surpriză. În interior au descoperit o insectă exotică, care era încă în viață, deși punga a stat la frigider.