Google schimbă modul în care reclamele apar în rezultatele de căutare

Autor: Adrian Popa 21.02.2016
Google schimbă modul în care reclamele apar în rezultatele de căutare

Google a făcut o schimbare în ceea ce priveşte modul în care sunt afişate reclamele în rezultatele oferite la căutările făcute de pe desktop. Acestea nu vor mai apărea în partea dreaptă a ecranului, ci doar în părţile de sus şi jos ale paginii. Schimbarea a fost sezizată de The SEM Post şi confirmată apoi de companie. Astfel, în partea de sus a paginii vor fi afişate patru reclame, iar în cea de jos trei.

Schimbarea este globală şi afectează toate limbile în care este disponibil motorul de căutare Google Search. „Testăm acest nou format de multă vreme, iar unii oameni l-au văzut deja în cazul unui număr mic de căutări făcute pe internet”, a transmis Google.

Formatul cu patru reclame AdWords în partea de sus a paginii cu rezultatele căutărilor a fost introdus în decembrie 2015. Deşi apreciată de publicitari, schimbarea a fost criticată de industria SEO, deoarece conţinutul relevant căutat de un utilizator este împins mai jos pe pagină.

Totuşi, partea din dreapta a paginilor nu va fi goală complet. Google o va folosi pentru a rula reclame la propriile servicii şi produse.