Oamenii publică din ce în ce mai puţine lucruri personale pe Facebook

Autor: Adrian Popa 08.04.2016
Oamenii publică din ce în ce mai puţine lucruri personale pe Facebook
Vi s-a părut că fluxul de ştiri de pe Facebook s-a transformat în ultima vreme într-o colecţie de meme-uri, clipuri video şi postări ale companiilor? Acest lucru s-a întâmplat deoarece utilizatorii celei mai mari reţele de socializare online din lume partajează din ce în ce mai puţine informaţii personale, potrivit unui studiu publicat de The Information.
 
În perioada iunie 2014 – iunie 2015 oamenii au publicat pe Facebook cu 5,5% mai puţine postări decât în perioada similară de dinainte. În ceea ce priveşte postările personale ale utilizatorilor – gânduri, comentarii despre subiecte actuale, ce fac, informaţii despre familie şi job – oamenii au publicat cu 21% mai puţine. Iar trendul continuă şi în acest an. 
 
Citeşte şi: Când vine vorba de aplicaţii de social media, există Facebook şi restul lumii
 
Situaţia este îngrijorătoare pentru Facebook, o reţea socială care a fost fondată cu acest tip de conţinut în minte. Potrivit The Information, compania are o echipă dedicată care se ocupă de problemă şi încearcă să-i stimuleze pe oamenii să posteze mai mult conţinut personal. 
 
 
Facebook nu a recunsocut că are această problemă. „Oamenii continuă să partajeze foarte multe lucruri pe Facebook”, a transmis compania. 
 
O explicaţie pentru acest fenomen este creşterea numărului de reţele sociale disponibile. Totuşi, date recente arată că Facebook rămâne platforma social media în care oamenii petrec cel mai mult timp. Pe termen lung, însă, acest lucru s-ar putea schimba, deoarece utilizatorii nu vor mai găsi pe Facebook conţinutul care îi interesează cel mai mult – informaţii despre şi de la persoanele pe care le au în lista de prieteni.