BioShock Infinite – din adâncul apelor, în nori

16.08.2010
BioShock Infinite - din adâncul apelor, în nori

Pentru fanii seriei, primul teaser/trailer al lui BioShock
Infinite va fi o încântare. Publisher-ul 2K Games a pus în sarcina
studioului Irrational Games realizarea următorului titlu din serie.
Poziţionarea cronologică a sa faţă de
primele titluri
este importantă, însă
nu la fel de importantă precum locaţia unde se va desfăşura
acţiunea.
Vom părăsi adâncurile oceanului pentru nori.
Jucătorul va intra în pielea lui Booker DeWitt, un detectiv al
agenţiei Pinkerton, trimis în oraşul aerian
Columbia
pentru a elibera o tânără pe nume Elizabeth.

Acţiunea din BioShock Infinite este plasată în 1912, an
în care Statele Unite încearcă să-şi demonstreze superioritatea
tehnologică prin construirea unui oraş aerian.
Fiecare
clădire este lansată individual în nori cu ajutorul clasicelor
baloane cu aer cald. Din primele imagini ne dăm seama că există, la
fel ca în Rapture, un sistem de transport pe cablu între clădiri.
Alături de trailer, vă invităm să vizionaţi şi un interviu cu unul
din responsabilii pentru proiect de la Irrational Games.

Trailer-ul ne dă de înţeles că ar trebui să existe o legătură
directă între Rapture şi Columbia, însă oraşul aerian a fost
construit cu câteva zeci de ani înainte de cel subacvatic. În plus,
o altă diferenţă majoră este accea că oraşul din nori a fost un
proiect cât se poate de public, pe când Rapture a fost ţinut secret
de Andrew Ryan. Cu părere de rău trebuie să vă anunţăm că
jocul va fi lansat în 2012.
Aşteptarea pentru BioShock
Infinite va fi lungă, mai ales pentru fanii seriei, printre care se
numără şi autorul.


BioShock Infinite - din adâncul apelor, în nori

BioShock Infinite - din adâncul apelor, în nori

BioShock Infinite - din adâncul apelor, în nori