Snapchat a lansat un abonament „premium” pentru utilizatori, dar nu oferă prea multe funcții în plus

30.06.2022
Snapchat a lansat un abonament „premium” pentru utilizatori, dar nu oferă prea multe funcții în plus

Rețelele de socializare au fost întotdeauna servicii gratuite, însă din ce în ce mai multe companii încep să caute metode prin care să ofere servicii extra contra-cost pentru utilizatori. Pe de-o parte, aceste noi funcții sunt mai costisitoare, fiind limitate de costuri mai mari de operare, iar pe de altă parte, acestea pot scădea dependența rețelelor de veniturile din reclame. Twitter și Telegram au lansat în ultimii ani abonamente contra-cost lunare, iar acum Snapchat se alătură cu abonamentul Snapchat+.

Snapchat+ promite acces la funcțiile noi înaintea altor utilizatori, dar și câteva capabilități exclusive

Snapchat+ se lansează mai întâi în doar câteva țări, urmând ca mai multe să fie apoi adăugate pe parcurs. Utilizatorii din SUA, Canada, Marea Britanie, Franța, Germania, Australia, Noua Zeelandă, Arabia Saudită și Emiratele Unite Arabe au posibilitatea de a cumpăra noul abonament din cadrul aplicației de mobil. Acesta costă 3,99 dolari americani pe lună, sau echivalentul în moneda locală din fiecare regiune și oferă acces la câteva capabilități care sunt mai degrabă adresate celor mai pasionați utilizatori de Snapchat.

Spre diferență de Telegram, care a dublat limitele față de utilizatorii care folosesc gratuit pentru abonații Premium, abonamentul Snapchat+ este dedicat celor care vor să aibă primii acces la cele mai noi funcții, cât și câteva capabilități exclusive. De exemplu, Snapchat dorește să ofere celor care plătesc acces la capabilități experimentale sau care încă nu au fost lansate oficial. De asemenea, cei care au abonamente vor putea apela suportul tehnic cu prioritate.

snapchat bff

Prima și cea mai evidentă schimbare pentru cei care folosesc Snapchat+ este pictograma aplicației din meniul telefonului, care poate fi schimbată cu una nouă, personalizată. Apoi, cei care plătesc abonamentul pot vedea cine s-a uitat de mai multe ori la story-urile lor, în timp ce poți să îți atașezi unul dintre contactele din chat deasupra tuturor, care să devină un BFF (Best Friends Forever).

Ce nu face noul abonament este să elimine reclamele de pe platformă, întrucât acelea rămân la baza „experienței”, conform reprezentanților companiei.

sursa: The Verge