BlackBerry oferă program trade-up pentru Passport în America

BlackBerry oferă program trade-up pentru Passport în America

BlackBerry a pornit o campanie prin care să atragă noi clienţi către noul Passport. Este vorba despre un program de genul trade-up, în care orice utilizator de iPhone 4S sau mai nou poate să predea telefonul său Apple pentru a beneficia de o reducere din preţul noului telefon cu display pătrat. Oferta este valabilă doar pentru modele cu iOS şi momentan doar în Statele Unite.

Deşi noi, românii, nu putem profita de pe urma acestei campanii, informaţia este destul de importantă pentru a o transmite. Disperarea BlackBerry este evidentă, iar Passport nu pare să aibă succesul aşteptat. Probabil că pre-comenzile nu sunt tocmai la nivelul la care compania preconiza să fie şi vor astfel să mărească numărul de unităţi vândute la lansarea iminentă a telefonului. Oferta pare să fie valabilă pentru o perioadă limitată. Aceasta începe la data de 1 decembrie şi se termină pe 13 februarie.

Cei care deţin cele mai recente modele de iPhone vor putea beneficia de o reducere de până la 600 de dolari din preţul unui BlackBerry Passport, care în mod normal va ajunge în magazine la preţul de 700 de dolari. Aceşti bani vor fi oferiţi sub forma unui card valoric VISA de 200 de dolari şi până la 400 de dolari pentru un iPhone 6 (în funcţie de model). Cei care au făcut pre-comandă de pe site-ul BlackBerry, au avut însă posibilitatea să îl cumpere cu numai 500 de dolari pentru o perioadă limitată, însă stocul s-a epuizat.

Compania a pus la punc şi un site care oferă detalii despre acest program, care include un tabel informativ pentru cei interesaţi. Modelele care intră în ofertă sunt iPhone 4S, 5, 5C, 5S şi 6 (probabil şi Plus).

Se pare că BlackBerry îşi joacă acum ultima carte pentru a face din lansarea BlackBerry Passport un succes. Este posibil ca acesta să fie ultimul terminal al companiei în cazul în care nu vinde destule unităţi, aşa că miza este mare. Curios este faptul că astfel de programe nu sunt încurajate şi în alte regiuni. Chiar şi în cazul în care Passport se dovedeşte a fi un eşec comercial, BlackBerry a declarat deja că are un plan secundar, în care se va transforma dintr-un producător de hardware într-un dezvoltator software.