Și Motorola Edge Plus are probleme cu ecranul. Update-ul de firmware nu garantează îndreptarea situației

16.06.2020
Și Motorola Edge Plus are probleme cu ecranul. Update-ul de firmware nu garantează îndreptarea situației

Lansarea Motorola Edge Plus, primul flagship veritabil al acestui producător după mulți ani de absență, riscă să fie umbrită de aceleași probleme cu ecranul întâlnite și la alte produse smartphone echipate cu ecrane OLED de ultimă generație.

Deși Motorola a lansat noul flagship ceva mai târziu decât alți producători și, teoretic, ar fi avut timp să corecteze problema înainte ca aceasta să se manifeste pe telefoanele livrate consumatorilor, iată că un număr mare de utilizatori reclamă pe forumurile de suport tehnic probleme cu ecranul. Mai exact, ecranul smartphone-ului cu preț de 1000 dolari se colorează în nuanțe de mov sau verde, simptomele manifestându-se după o perioadă mai lungă de utilizare, fie pe colțurile ecranului sau pe întreg ecranul.

Efectul de colorare a ecranului dispare de la sine după ceva timp, însă tot mai mulți utilizatori reclamă că petele de culoare se înmulțesc și își măresc suprafața în timp, fapt ce sugerează o evoluție progresivă a probleme, ce ar indica mai degrabă un defect hardware decât un bug software ușor de rezolvat.

Deja, nu cel mai bun ecran din industrie, potrivit criticilor, ecranul livrat pe flagship-ul Motorola Edge Plus ar putea avea și o problemă reală de fiabilitate, care dacă se confirmă ar putea afecta serios vânzările viitoare.

Motorola Edge Plus vine motorizat de chipsetul Snapdragon 865, ajutat cu 12GB memorie RAM. Telefonul dispune de o cameră foto principală de 108MP, complementată cu senzori de 16MP wide-angle şi 8MP telephoto. Pe lateralul carcase se află o ieşire pentru căşti de tip jack 3.5mm, iar la interior este strecurat un acumulator de 5000 mAh.

Deși indirect, Motorola confirmă că unele exemplare Edge Plus ar putea avea probleme cu ecranul de natură hardware, imposibil de corectat cu actualizări de firmware. Fără a spune precis lucrurilor pe nume, Motorola instruiește consumatorii nemulțumiți să aștepte o zi-două după aplicarea patch-ului care ar trebui să remedieze problema, după care să solicite înlocuirea gratuită a telefonului dacă simptomele reapar.

Tags:
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai
Aurelian Mihai este cel mai vechi redactor al site-ului Go4it.ro. Are 14 ani de experienţă în presa IT şi cunoștințe ample din sfera tehnologiei. Înainte de a ajunge la Go4it, Aurelian a fost redactor pentru revista XtremPC, acoperind rubrica de știri, desfășurarea de teste comparative și ... citește mai mult