Nokia 7 Plus are probleme cu programul de testare Android P Beta

15.06.2018
Nokia 7 Plus are probleme cu programul de testare Android P Beta

Nokia 7 Plus este unul dintre cele câteva smartphone-uri care sunt compatibile în acest moment cu versiunea beta a noului sistem de operare Android P 9.0. Ieri însă, utilizatorii care testau această variantă software s-au lovit de o actualizare cu probleme care a reuşit să dezactiveze mai multe dispozitive, rezultatul fiind diferit de la caz la caz. Dacă aveţi un Nokia 7 Plus pe Android P Beta, încercaţi să evitaţi cel mai nou update de securitate.

După descărcarea şi instalarea pachetului software, telefonul reporneşte, iar în funcţie de anumiţi factori încă necunoscuţi, acesta poate să se comporte în mai multe feluri. Cei mai „norocoşi” s-au trezit cu versiunea Android 8.1 de software instalat, complet funcţional, deci update-ul s-a comportat mai degrabă precum un „downgrade”, lăsând terminalul funcţional. Alţi utilizatori de Nokia 7 Plus s-au trezit cu telefonul complet nefuncţional sau care se bloca încă de la ecranul de pornire, după introducerea parolei.

Singura soluţie pare să fie în acest moment resetarea completă a dispozitivului, ceva ce nu va fi tocmai plăcut pentru cei care aveau fotografii sau documente noi fără backup în cloud. Un reprezentant Nokia a confirmat pe forumurile oficiale că HMD Global a luat aceste cazuri la cunoştinţă şi că va rezolva problema în cel mai scurt timp posibil. De altfel, compania nu este tocmai responsabilă pentru pierderea datelor sau pentru că utilizatorii au întâmpinat probleme.

Întotdeauna, variantele de software de test în variantă „beta” vin la pachet cu probleme pe care utilizatorii şi le asumă. De asemenea, aceste versiuni nu ar trebui în general testate pe dispozitivele pe care te bazezi zi de zi în utilizarea normală. Cel mai sănătos pentru siguranţa datelor şi pentru o experienţă de utilizare cât mai bună este aşteptarea versiunii finale, chiar dacă aceasta este la câteva luni distanţă.

Şi noi ne-am lovit de această problemă în redacţia Go4it, soluţia fiind resetarea completă a dispozitivului.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult