Un iPhone 11 cu logo strâmb s-a vândut la un preț de aproape 3.000 de dolari

Autor: Cătălin Niţu 12.04.2021
Un iPhone 11 cu logo strâmb s-a vândut la un preț de aproape 3.000 de dolari

Numele Apple este asociat de multe ori cu design pe primul loc, chiar dacă acesta ar putea împiedica utilizarea într-un anumit fel. De asemenea, compania se laudă cu verificări stricte în fabricile în care sunt produse dispozitivele sale, pentru a asigura un nivel de calitate superior al produselor care ajung la raft. Tocmai din acel motiv, un iPhone 11 cu un capac din sticlă cu un logo strâmb s-a vândut de curând la un preț mai mult decât dublu față de prețul standard, întrucât acesta a ajuns în magazine cu un astfel de defect.

Apple a „scăpat” un iPhone 11 la raft cu un defect vizual

Există tot felul de colecționari în lume, iar unii par să își dorească produse cu defecte din fabrică. Există o cultură în special în rândul celor care colecționează jucării, care caută special modelele mai „ciudate” cu diverse defecte de fabricație. Se pare că există o asemenea cultură și în rândul celor care sunt fani ai telefoanelor mobile, întrucât cineva a reușit să vândă acel iPhone cu logo strâmb pentru 2.700 de dolari americani.

Este vorba despre un iPhone 11 Pro de culoare verde, al cărui logo este în primul rând descentrat, fiind imprimat puțin mai la dreapta decât ar trebui în mod normal, însă este și strâmb, fiind puțin rotit în jurul axei orizontale. Se presupune că asemenea dispozitive cu defecte de la Apple sunt extrem de rare. Chiar dacă probabil în fabrici ar putea exista mai multe, acelea sunt scoase de pe linia de producție și nu ajung niciodată în magazine. Totuși, cam unul din 100 de milioane de telefoane produse de Apple ar putea totuși să „scape” de controlul calității.

Având în vedere că Apple produce cam 200 de milioane de unități de iPhone-uri pe an, ar putea exista doar două astfel de telefoane produse în fiecare an.

sursa: Phone Arena