Snapchat va începe difuzarea de programe de televiziune în 2017

Reţelele de socializare au început să se dezvolte în noi direcţii în 2016, cu transmisiuni live din partea televiziunilor pe Facebook şi ediţii speciale ale unor publicaţii pe Snapchat, însă în 2017 se pare că vom începe să primim programe de televiziune realizate special pentru acestea. Facebook şi-a anunţat deja interesul pentru acest tip de conţinut, iar acum Snapchat şi Disney se pare că pregătesc emisiuni dedicate, primul fiind realizat în jurul emisiunii The Bachelor (ediţia americană a emisiunii Burlacul).

Conform Variety, grupul Disney ABC TV doreşte să lanseze pe 3 ianuarie un nou show online, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul Snapchat. Acesta va purta numele „Watch Party: The Bachelor” şi va include o analiză a episodului emisiunii The Bachelor din ziua respectivă, care va fi disponibilă pentru vizualizare timp de 24 de ore, asemeni oricărui alt tip de conţinut de pe Snapchat. Durata sa va fi destul de scurtă, de maximum 5 minute, fiind adaptată la modul de consum al conţinutului pe această reţea de socializare.

Desigur, un show de acest gen nu va schimba în niciun fel modul în care utilizatorii vor interacţiona cu prietenii şi cu celelalte forme de conţinut de pe Snapchat, însă cu siguranţă va încuraja astfel de iniţiative de la alţi posibili parteneri, cât şi de la alte platforme concurente. Dacă aceste seriale online vor prinde avânt, este posibil să înceapă producţia de seriale de televiziune „adevărate” dedicate reţelelor de socializare în viitorul apropiat. Desigur, acest pas probabil că nu va fi făcut în 2017, însă aceasta este direcţia în care reţelele de socializare par să se îndrepte în acest moment.