Huawei „a trollat” lansarea iPhone XS oferind cumpărătorilor baterii externe şi suc „fără mere”

iPhone XS şi XS Max au ajuns în magazinele din ţările prioritare, iar Huawei nu a stat degeaba. Compania a trimis echipe care să participe la lansarea acestor dispozitive, care să ofere celor care au stat la coadă diverse materiale promoţionale cu branding Huawei. Într-un fel, compania chineză şi-a făcut puţină reclamă, în timp ce a „trollat” compania Apple şi pe câţiva dintre fanii acestui brand.

Huawei a mers la cozile pentr iPhone XS cu o caravană pe care scria „Huawei Ju%ce” (Suc Huawei), care promitea să nu aibă deloc urme de „măr” (Apple). Sucul era oferit gratuit celor care stăteau la coadă, alături de posibilitatea de a conecta telefoanele la prizele sale, pentru cei care aveau deja bateria consumată.

În Singapore, Huawei a mers un pas mai departe şi a oferit celor care stăteau la coadă, unii dintre ei întinşi pe podea, acumulatoare portabile de 10.000 mAh pe care să le folosească pentru încărcarea telefoanelor pe care le au deja, cât şi pentru cele pe care urmează să le cumpere. Mesajul de pe cutia acumulatorilor spunea „Here’s a power bank. You’ll need it. Courtesy of Huawei.” (Acesta este un acumulator portabil. Vei avea nevoie de el. Din partea Huawei.).

Aceasta nu este prima dată când Huawei încearcă să îşi promoveze brandul punându-l în comparaţie cu altele. La lansările modelelor precedente de top, compania a pus P20, Huawei Mate 10 şi P10 în comparaţie directă cu modelele iPhone ale momentului respectiv, direct în prezentarea oficială. De asemenea, după anunţul oficial iPhone XS, Huawei a publicat pe contul său de Twitter un teaser pentru noul Huawei Mate 20 Pro, care urmează să fie lansat pe 16 octombrie în Londra.

 

publicitate