BlackBerry susţine că a rezolvat problema cu display-ul de pe KEYone

10.07.2017
BlackBerry susţine că a rezolvat problema cu display-ul de pe KEYone

La scurt timp după lansarea noului BlackBerry KEYone, utilizatorii au început să se plângă de probleme întâlnite în utilizarea normală a acestuia. Se pare că TCL, compania care produce şi asamblează componentele din noile smartphone-uri BlackBerry, a omis să includă un adeziv puternic care să ţină display-ul lipit de restul telefonului, acesta putând sări de la cel mai mic impact, sau chiar de la flexare normală în buzunar. Conform contului oficial de suport tehnic BlackBerry, noile modele au fost îmbunătăţite, deci oricine poate cumpăra acum un model actualizat.

În teorie, toţi cei care vor cumpăra un BlackBerry KEYone din magazin, vor primi un smartphone cu o construcţie superioară variantei originale, lansată săptămânile trecute. Desigur, acest lucru nu înseamnă că toate telefoanele de pe stoc fac parte din stocul nou. Există în continuare riscul de a primi un telefon din primul lot, în cazul în care magazinul din care este cumpărat nu a comandat noi unităţi între timp.

Oficialii BlackBerry asigură utilizatorii însă că indiferent dacă unităţile de KEYone au fost cumpărate la lansare, sau cumpărate acum, în cazul unui incident neplăcut, garanţia va acoperi costul de reparaţie sau înlocuire. În practică, este greu de identificat care modele sunt aduse pe stoc la lansare şi care sunt din lotul nou de dispozitive actualizate.

Aşteptăm cu interes un nou test de rezistenţă cu noile BlackBerry KEYone, întrucât cu siguranţă vor apărea pe internet noi clipuri cu utilizatori dornici să îşi pună dispozitivele la încercarea supremă: îndoirea.

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult