DOUĂ profiluri pe Facebook pentru fiecare utilizator. Află care este diferenţa între ele

23.12.2015
DOUĂ profiluri pe Facebook pentru fiecare utilizator. Află care este diferenţa între ele

Facebook va lansa în câteva luni o versiune a reţelei de socializare dedicată angajaţilor din companii, Facebook at Work, după un an de teste, a declarat un oficial al companiei, citat de Reuters.

Noul serviciu este aproape identic cu actuala reţea, incluzând o funcţie de vizualizare a ştirilor, butoane like şi serviciu chat.

„Aş spune că 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook va exista şi în Facebook at Work”, a declarat Julien Codorniou, director pentru parteneriate pe platforma globală la Facebook.

Totuşi, utilizatorii Facebook at Work vor avea profile speciale, distincte de profilele de pe Facebook.

Compania dezvoltă şi produse exclusive pentru Facebook at Work, inclusiv instrumente de securitate, a explicat Codorniou.

El a precizat că aproape toate funcţiile Facebook at Work sunt similare cu cele ale Facebook, cu unele excepţii, cum ar fi faptul că angajaţii nu vor putea juca Candy Crush.

Citeşte şi LG Nexus 5X review

Citeşte şi Huawei se apropie de Samsung şi Apple. În 2015 a vândut 100 de milioane de smartphone-uri

Citeşte şi Huawei Mate 8, următorul telefon Nexus a fost surprins în imagini neoficiale

Facebook a început să testeze Facebook at Work în ianuarie, iar deocamdată serviciul a fost disponibil pentru companii pe bază de invitaţie.

Citeşte şi DOUĂ profiluri pe Facebook pentru fiecare utilizator. Află care este diferenţa între ele

Citeşte şi Facebook, chiar şi fără acces la internet. Administratorii reţelei de socializare au anunţat schimbarea

Serviciul va fi deschis tuturor companiilor, după ce va fi lansat, iar Facebook intetnţionează să taxeze „câţiva dolari pe lună/utilizator” pentru servicii premium cum ar fi analize şi customer service, a spus un purtător de cuvânt al companiei.

Piaţa reţelelor de socializare pentru profesionişti, care include LinkedIn şi Monster Worldwide, este în valoare de circa 6 miliarde de dolari pe an, a estimat în august compania de analiză a pieţei IDC.

Peste 300 de companii, între care Heineken, Royal Bank of Scotland şi producătorul de bijuterii Stella and Dot utilizează deja Facebook at Work, iar compania hotelieră franceză Club Mediterranee urmează la rândul ei să adopte sistemul.

Club Mediterranee va oferi serviciul tuturor celor 13.000 de angajaţi, din vara anului 2016, a declarat Anne Browaeys-Level, director de marketing şi IT.

Citeşte şi Xiaomi Redmi Note 3, lansat oficial

Citeşe şi Yahoo! restricţionează utilizatorilor de ad-block accesul la serviciul Mail

Citeşe şi Primele detalii despre Android N: multitasking-ul este o prioritate

Urmărește Go4IT.ro pe Google News