HTC va lansa telefonul One M9 (Hima) pe 1 martie

Autori: Dorian Prodan, Liviu - Andrei Mihai 19.01.2015
HTC va lansa telefonul One M9 (Hima) pe 1 martie

Modelul original One de la HTC a fost considerat cel mai atractiv telefon mobil din 2013 de către mulţi utilizatori, iar actualizarea One M8, în ciuda unor schimbări nu întotdeauna fericite, a fost şi el unul dintre cele mai bune telefoane lansate în cursul anului trecut. În aceste condiţii, nu este de mirare că viitorul One M9 este aşteptat cu interes, iar HTC ne-a dezvăluit că nu mai avem mult de aşteptat.

Compania a anunţat vineri că va organiza un eveniment important pe data de 1 martie, odată cu debutul expoziţiei Mobile World Congress 2015. HTC nu a dezvăluit, cum era şi de aşteptat, şi care va fi subiectul acestei lansări, însă anunţarea evenimentului cu o lună şi jumătate în avans nu lasă loc pentru prea multe îndoieli.

Informaţiile despre viitorul One M9, sau Hima pe numele său de cod, nu sunt sigure în acest moment, însă sunt suficient de credibile pentru a ne face să credem că se vor şi materializa. Conform celor mai recente zvonuri, One M9 va oferi un ecran cu diagonală de 5” şi rezoluţie Full HD, un procesor Qualcomm Snapdragon 810 cu arhitectură pe 64 de biţi, un sistem audio îmbunătăţit care va completa BoomSound cu un decodor Dolby Digital 5.1, o nouă versiune a interfeţei HTC Sense şi o aplicaţie software pentru fitness dezvoltată în colaborare cu Under Armour.

Conform Bloomberg, HTC One M9 va oferi o cameră foto cu senzor de 20 MP, răspunzând astfel criticilor care au vizat neconvingătorii senzori UltraPlixel cu rezoluţie scăzută, dar va folosi această tehnologie proprietară pentru camera frontală. Această combinaţie nu pare deloc improbabilă deoarece recent anunţatul Desire 826 o foloseşte deja.

Zvonurile afirmă că HTC ar putea lansa în cadrul MWC 2015 şi primul său ceas inteligent, un produs de care am mai auzit şi pe care chiar l-am mai văzut, însă despre care ştim că a fost amânat deoarece compania nu l-a considerat la acea dată suficient de bun pentru a se diferenţia de produsele similare deja existente pe piaţă.