Lidl introduce un smartwatch ieftin, marcă proprie, în ofertă. Preț și disponibilitate

10.02.2021
Lidl introduce un smartwatch ieftin, marcă proprie, în ofertă. Preț și disponibilitate
Foto: Shutterstock

Retailerul Lidl a introdus în ofertă un smartwatch sub marca proprie SilverCrest, la prețul de 300 de lei. Dispozitivul are ecran color TFT, include tehnologie GPS și senzor pentru măsurarea ritmului cardiac.

Mai mult, ceasul inteligent măsoară pașii, caloriile consumate, durata perioadelor de activitate și monitorizează somnul.

Pe ecran, ceasul SilverCrest afișează ora, informații meteo, dar și notificări primite de la telefon, precum apeluri telefonice, mesaje, înregistrările din calendar și activitatea din rețelele de socializare.

Ceasul se sincronizează cu telefonul prin intermediul aplicației dedicate, care este compatibilă cu platformele Android și iOS. Garanția oferită la dispozitiv este de 3 ani.

Ceasul inteligent SilverCrest care va intra în oferta retailerului (Foto: Lidl.ro)

Compania a introdus recent în ofertă și un aspirator robot, la prețul de 700 de lei. Aparatul este unul de tip 2-în-1, cu funcții de aspirare și spălare.

În decembrie, retailerul Lidl a lansat și o serie de dispozitive inteligente de tip smart home sub brandul ZigBee. Printre acestea se numără un dispozitiv gateway, o priză inteligentă, un bec și un senzor de mișcare. Produsele au prețuri curpinse între 50 și 120 de lei.

Sursa: Lidl România

CITEȘTE ȘI:

Smartwatch-urile ar putea detecta COVID-19 cu câteva zile înainte de apariția simptomelor

Studiu: Smartwatch-urile pentru copii sunt extrem de periculoase

Mumkair S300 este o combinație de smartwatch și căști true wireless

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Alex Manole
Alex Manole
Alex Manole este un tânăr jurnalist, aflat la început de carieră, absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din București. Alex este pasionat de gaming, internet și tehnologii neobișnuite. citește mai mult