Nu, nasul tău nu e (chiar) atât de mare. Doar că aşa apare în selfie-uri

07.03.2018
Nu, nasul tău nu e (chiar) atât de mare. Doar că aşa apare în selfie-uri

Nasul tău poate părea în selfie-uri cu până la 30% mai mare decât este în realitate, potrivit unui studiu. Acest lucru se întâmplă de obicei când camera telefonului este prea apropiată de faţă. De vină sunt lentilele care distorsionează obiectele aflate prea aproape, potrivit studiului publicat în JAMA Facial Plastic Surgery.

 

Selfie-ul a devenit o parte importantă din viaţa multor oameni. Potrivit unui sondaj realizat de American Academy of Facial Plastic and Reconstructive Surgeons, 55% dintre medicii esteticieni au avut clienţi care au cerut operaţii care să îi facă să arate mai bine în selfie-uri.

 

Din fericire, poţi arăta mai bine în aceste imagini fără a cumpăra un telefon foarte scump sau fără a ajunge pe masa de operaţie. Totul depinde de distanţa la care ţii telefonul şi de unghi, potrivit autorilor studiului.

 

 

Pentru modul portret, cele mai bune rezultate sunt obţinute atunci când camera se află la o distanţă aproximativ 150 de centimetri de subiect. Totuşi, la selfie-urile realizate cu smartphone-ul este greu să respecţi regula, aşa că încercaţi să le faceţi de la o distanţă cât mai mare. Dacă aveţi mâni scurte, puteţi apela la un selfie stick sau să utilizaţi un mini-trepied şi funcţia Timer din aplicaţia camerei.

 

CITEŞTE ŞI: Acest vibrator poate plasa rapid o comandă pentru pizza după ce este folosit

 

Potrivit fotografului Rafi Letzer, lentilele incluse în telefoane tind să distorsioneze mai mult obiectele de la marginea câmpului lor vizual. De aceea, când faceţi un selfie, ţineţi cont de următorii paşi: întindeţi mâna în care se află telefonul cât de mult puteţi (sau folosiţi un selfie stick), aveţi grijă ca faţa să fie exact în mijlocul cadrului, iar distanţele de la frunte la lentilă şi de la bărbie la lentilă să fie egale.

 

 

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Adrian Popa
Adrian Popa
Adrian Popa este coordonator al site-urilor Go4it.ro și Go4games.ro. Are 17 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat pe economie/piețe financiare. Înainte de a ajunge la Grupul de presă Gândul, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro și Gandul.ro (fostul ... citește mai mult