Un producător olandez de biciclete high-end a găsit o modalitate inedită pentru a reduce avariile apărute în timpul livrărilor

Autor: Adrian Popa 26.09.2016
Un producător olandez de biciclete high-end a găsit o modalitate inedită pentru a reduce avariile apărute în timpul livrărilor
Producătorul olandez de biciclete VanMoof a luat o decizie inedită după ce a primit de la mai mulţi clienţi reclamaţii legate de produse avariate în timpul livrării. Compania, numită şi „Tesla din lumea bicicletelor”, a decis să imprime pe cutiile în care livrează bicicletele imaginea unui televizor. Astfel, curierii sunt mult mai atenţi atunci când transportă produsul. 

Ideea a funcţionat, iar numărul de defecţiuni şi avarii provocate în timpul transportului s-a redus substanţial, cu până la 80%. VanMoof a dorit să păstreze soluţia secretă, dar o postare făcută pe Twitter de către Jason Gay, un jurnalist de la Wall Street Journal, s-a viralizat. 

 
Compania a trebuit să găsească o soluţie pentru a reduce avariile produse în timpul livrării, deoarece bicicletele pe care le produce sunt high-end, iar reputaţia VanMoof este foarte importantă. Multe dintre modele includ sisteme electronice avansate şi motoare electrice. Mai mult, VanMoof şi-a propus să vândă 90% din biciclete online până în 2020.