ASUS promite banii înapoi pentru dispozitivele reparate în garanţie

Autor: Cătălin Niţu 30.07.2015
ASUS promite banii înapoi pentru dispozitivele reparate în garanţie

ASUS a dezvăluit în cadrul unei conferinţe de presă o nouă campanie numită „Fiabilitate grantată sau primeşti banii înapoi”, valabilă în România. Acesta acoperă laptop-urile şi tablete din portofoliul companiei, iar în cazul în care produsul se strică în primul an de la cumpărare şi se dovedeşte că este vorba despre un defect acoperit de garanţie, acesta va fi reparat gratuit, iar clientul va primi înapoi pe lângă produsul funcţional şi întreaga sumă de bani aferentă achiziţiei.

Acest program doreşte să întărească încrederea utilizatorilor în produsele companiei, funcţionând practic ca o extra-garanţie, complet gratuită. Această promoţie intră în vigoare pe 1 august 2015 şi este valabilă până pe 31 decembrie. Toate laptop-urile şi tabletele cumpărate în această perioadă pot fi înscrise pe site-ul asuspromotions.com/ro/ro/reliablility în termen de 15 zile de la data achiziţiei, fiind necesară o copie digitală a facturii fiscale.

În cazul în care produsul se strică, acesta urmează cursul obişnuit de reparaţie pe baza garanţiei. După reparaţie, trebuie depusă o cerere de ramburs prin intermediul site-ului de înscriere în termen de 30 de zile. Banii vor fi rambursaţi după un alt termen de 30 de zile de la validarea acestei aplicaţii, direct în contul bancar al clientului.

În această promoţie participă produsele din familiile de laptopuri Zenbook, ROG G, seriile N, X şi K, dispozitivele 2-in-1 Transformer Book, alături de tabletele MemoPad, VivoTab, Fonepad, Transformer Pad şi Zenpad.

Tags: