Abonamentul Twitter Blue se scumpește fără să ofere funcții în plus

29.07.2022
Abonamentul Twitter Blue se scumpește fără să ofere funcții în plus

Unul dintre planurile lui Elon Musk pentru a crește și diversifica veniturile Twitter erau abonamentele de tip Twitter Blue, lansate de ceva vreme în anumite regiuni. Se pare că și actuala conducere Twitter a ajuns la aceeași concluzie, și încearcă acum să își crească încasările de pe urma acestui abonament. Lansat anul trecut la prețul de 2,99 dolari americani, prețul va crește începând din luna octombrie la 4.99 dolari pentru cei care au deja abonamente. Toți abonații noi vor trebui deja să plătească prețul mai mare.

Twitter cere mai mulți bani pentru aceleași capabilități pe care le oferea în trecut

Momentan, abonamentele sunt disponibile doar în patru regiuni: SUA, Canada, Australia și Noua Zeelandă, cu prețuri echivalente în monedele locale (2,99 dolari americani, 3,49 dolari canadieni, 4,49 dolari australieni și 4,49 dolari neozeelandezi). După scumpire, abonamentul ajunge la 5 dolari americani, 6,5 dolari canadieni și 7 dolari australieni sau neozeelandezi. Toți cei care se abonează abia după datele de 27 sau 28 iulie sunt trecuți automat pe noul preț. Cel mai probabil, atunci când va fi lansat în mai multe regiuni, inclusiv în Europa, utilizatorii noi vor plăti prețul crescut din start.

Beneficiile acestui abonament nu sunt însă atât de mari pe cât ar putea părea, având în vedere ce oferă alte abonamente lunare pe alte platforme. Pentru 5 dolari, Twitter îți permite să retragi tweet imediat după trimiterea accidentală, cât și să poți să îți personalizezi pictogramele și bara de navigație. Probabil cea mai „vizibilă” schimbare pe care o poți observa la abonații Blue este posibilitatea de a schimba pictograma de profil cu un NFT, lucru care este afișat cu într-un chenar de formă diferită față de cercul obișnuit. Nici măcar reclamele nu dispar de tot, ci doar cele din feed-ul Twitter Blue Publisher network.

„Această schimbare ne ajută să continuăm construirea unora dintre funcțiile pe care le-ați cerut, să îmbunătățim funcțiile din prezent pe care le îndrăgiți și ne va susține misiunea de a susține jurnalismul.”, au declarat reprezentanții Twitter în urma acestui anunț.

sursa: TechCrunch