A intrat micul „imperiu” regional al eMAG în vizorul giganţilor internaţionali? Iulian Stanciu: „Nu mă interesează să vând”

Cel mai mare magazin online din România, eMAG, s-a extins în regiune din necesitate, pentru a contracara marii jucători globali, a declarat directorul executiv Iulian Stanciu, într-o conferinţă de presă. Compania are nevoie de cât mai mulţi clienţi pentru a obţine fondurile necesare pentru investiţii şi dezvoltare. Astfel, micul „imperiu” al Dante Internaţional a ajuns la 7,57 milioane de clienţi în regiune: 4,26 milioane în România, 1,41 milioane în Ungaria, 890.000 în Bulgaria şi 304.000 în Polonia. Compania are în acest moment 4.770 de angajaţi. 
 
Un jucător atât de important în Europa Centrală şi de Est a atras, cu siguranţă, atenţia giganţilor din Occident şi Orient, precum Amazon, JD.com sau Tmall. În ceea ce priveşte Amazon, compania angajează tot mai mulţi oameni în centrul de dezvoltare din România, dar deocamdată nu dă semne că ar intenţiona să deschidă şi o versiune locală, Amazon.ro, a magazinului său online. JD.com din China se va extinde în Vest după ce a primit o investiţie în valoare de 550 de milioane de dolari de la Google. 
 
Întrebat dacă a primit o ofertă de preluare de la Amazon, Stanciu a spus că nu a primit „vreun mesaj” de la cel mai mare retailer online din lume. Alte oferte au existat de-a lungul timpului, dar nu s-a aşezat la masă cu nimeni pentru a discuta. „Nu mă interesează să vând”, a declarat el, la evenimentul în care au fost prezentate planurile viitoare ale retailerului online. „Suntem tineri şi ne place ceea ce facem, dezvoltăm lucruri interesante, frumoase şi vrem să facem lucrul acesta în continuare”, a adăugat Stanciu. 

Retailerul a investit anul trecut 63 de milioane de euro în patru direcţii principale, pentru a susţine dezvoltarea rapidă ca hub regional de comerţ online: angajaţi (2 milioane de euro), logistică (10 milioane), tehnologie (27 milioane) şi dezvoltare internaţională (24 milioane).

În 2018, eMAG va investi peste 120 de milioane de euro, incluzând un noul depozit lângă Bucureşti, în valoare de 65 de milioane de euro. Potrivit lui Stanciu, în urma acestui proiect vor fi generate, în total, peste 4.000 de locuri de muncă noi. 

 
Compania a anunţat că a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 4,06 miliarde de lei, în creştere cu 30% faţă de anul trecut. Mai mult, eMAG are peste 3,4 milioane de produse în stoc şi peste 10.000 de selleri în platforma Marketplace. Totodată, aplicaţia eMAG a fost instalată de peste 1,1 milioane de ori. 
 
 
Serviciile noi care vor fi lansate în acest an
 
Compania va lansa şi servicii noi în curând. Începând cu data de 25 iunie, clienţii din Bucureşti şi Ilfov vor putea comanda până la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sâmbăta şi duminica. Din data de 2 iulie, eMAG introduce un serviciu de livrare rapidă pentru litoral. Astfel, vor putea fi plasate comenzi cu livrare pe litoral în aceeaşi zi (dacă este plasată comanda până la ora 12:00) şi cu livrare a doua zi (dacă este plasată până la ora 24:00).
 
Din luna august, livrarea pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 09:00 – 21:00: eMAG va extinde serviciul de livrare în aceeaşi zi în Bucureşti şi în judeţul Ilfov, oferind 6 intervale de câte două ore, de la 3 intervale de trei ore câte sunt în prezent. Clienţii vor putea plasa comanda cu până la o oră şi jumătate înainte de intervalul de livrare dorit, iar serviciul va fi disponibil şi în weekend. Începând din luna octombrie, clienţii eMAG vor putea să îşi cumpere de pe platformă cartele prepaid sau să îşi alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat