Facebook schimbă din nou newsfeed-ul. Iată ce tip de conţinut va avea prioritate

Facebook a anunţat noi schimbări pentru newsfeed. Algoritmii vor fi modificaţi pentru a afişa mai multe lucruri publicate de prieteni şi membrii familiei şi mai puţin conţinut de la publicaţii şi alte tipuri de pagini.

Potrivit şefului companiei, Mark Zuckerberg, în flux va apărea mai puţin „conţinut pasiv”, care îi invită pe utilizatori doar să privească sau să citească. Astfel, utilizatorii vor primi mai puţine clipuri video virale şi articole sponsorizate de anumite mărci.

Facebook spune că modificările sunt rezultatul cercetărilor asupra modurilor în care utilizatorii răspund emoţional la diferitele tipuri de conţinut. Vor apărea mai puţine postări care îi pot afecta emoţional sau stresa pe oameni.



Schimbările au şi rolul de a reducere expunerea la ştirile false, dar şi de a sparge „bulele” (numite „filter bubbles”) în care oamenii trăiesc pe Facebook. Compania a fost acuzată că le serveşte utilizatorilor în special conţinut care se potriveşte cu propriile lor puncte de vedere, fără să le arate şi păreri diferite.

„Vrem să ne asigurăm că produsele noastre nu sunt doar distractive, ci şi bune pentru oameni”, a declarat Zuckerberg pentru Newy York Times.

Facebook, cea mai mare reţea de socializare online din lume, are aproximativ 2 miliarde de membri. Într-un mesaj publicat anterior pe pagina sa, Zuckerberg vorbea despre dorinţa de a „repara” Facebook în 2018, explicând că doreşte să se asigure că utilizatorii sunt protejaţi de abuzuri şi că timpul petrecut de aceştia pe reţeaua de socializare este unul de calitate, potrivit Mediafax.

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat