Bang & Olufsen îşi promovează noul televizor speculând un fenomen pe care toţi îl cunoaştem de pe Facebook - lăudăroşenia mascată

Producătorul de electronice danez Bang & Olufsen ştie cât de popular este pe reţelele de socializare aşa numitul fenomen „humblebragging” (trad. aprox. - „lăudăroşenia mascată”).  Cu toţii l-am văzut, fie că este vorba de tipa care a terminat un maraton într-un timp foarte bun, deşi şi-a rupt pantofii sport preferaţi, sau de posesorul de Audi, ediţia 2016, care se vaită că nu găseşte uşor loc de parcare deoarece maşina e prea lungă.

 

Compania daneză anunţă că îşi promovează noul televizor alăturându-se acestui trend, considerat de mulţi enervant. Iar clipul publicat pe canalul oficial de YouTube este dovada.

„Într-o nouă campanie, Bang & Olufsen a ales să îmbrăţişeze fenomenul, deoarece produsele brandului par ideale pentru acesta”, spune... Bang & Olufsen, într-un comunicat oficial. Cum se spune, dacă nu îl poţi învinge atunci i te alături. 

 

 

O abordare de marketing interesantă, care s-ar putea să aibă mare succes.

publicitate
închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat