Samsung lansează o ediție specială Galaxy Buds 2, în formă de ceașcă de la Starbucks

02.07.2022
Samsung lansează o ediție specială Galaxy Buds 2, în formă de ceașcă de la Starbucks

Samsung a început în ultimii câțiva ani să creeze parteneriate cu diverse brand-uri celebre pentru ediții speciale ale telefoanelor sau accesoriilor sale pentru acestea. După Adidas, Pokemon și Diablo Immortal, a venit momentul să vedem căști, huse și alte accesorii cu branding Starbucks. Din păcate însă, parteneriatul este valabil doar în Coreea de Sud, unde noile accesorii vor fi disponibile în ediție limitată. Desigur, asta nu înseamnă că nu vor putea fi cumpărate prin diverse metode și din alte țări.

Noul parteneriat Samsung aduce accesorii cu logo-ul Starbucks

Printre noile accesorii Samsung decorate cu logo-ul și culorile Starbucks se numără în primul rând două perechi de căști Galaxy Buds 2. Una este mai „tradițională”, cu o carcasă verde și sigla brandului de cafenele, dar una este ceva mai specială. Așa cum a făcut și cu „șapca” Adidas, Samsung a realizat o carcasă pentru căștile Galaxy Buds 2 în formă ce ceașcă de cafea. Aceasta va fi cu siguranță cel mai căutat produs al noii serii.

Celelalte accesorii sunt însă ceva mai… plictisitoare. Acestea sunt huse Samsung pentru modelele Galaxy S22, S22+ și S22 Ultra, similare în design cu cele lansate la momentul apariției telefoanelor pe piață, dar decorate acum cu diverse nuanțe de verde și inconfundabilul logo Starbucks, cât și cu curele care seamănă cu chitanțele de la casa de marcat din cafenea.

Cu siguranță însă, acestea nu vor fi accesorii pentru publicul larg, ci doar pentru acei fani Samsung care se întâmplă să fie destul de mari fani și ai cafenelelor Starbucks și își doresc să creeze un soi de „punte” între cele două branduri preferate.

Ce nu este foarte clar însă este la ce preț vor fi vândute pe piața gri de către cei care reușesc să pună mâna pe aceste accesorii în Coreea de Sud. Având în vedere natura limitată a acestora, prețurile vor fi cu siguranță mai mari decât cele ale produselor similare disponibile deja în comerț, dar fără logo-ul Starbucks.

sursa: 9to5Google