Netflix a lansat oficial abonamentul Basic with Ads. Care sunt limitările acestuia

04.11.2022
Netflix a lansat oficial abonamentul Basic with Ads. Care sunt limitările acestuia

Netflix a lansat oficial în câteva dintre regiuni serviciile sale care includ reclame. Astfel, abonații au opțiunea de a apela la un abonament mai ieftin, cu anumite limitări, pentru un preț mai mic. Desigur, nu foarte mulți utilizatori ar putea fi dispuși să plătească și să primească și reclame în timpul vizionării, deci va fi interesant de urmărit evoluția acestui abonament în următoarele câteva luni. Iată la ce renunți dacă vei alege un astfel de abonament în viitor.

Abonamentul Basic with Ads este acum disponibil în SUA, Canada, Marea Britanie, Australia, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea de Sud, Mexic și Spania. Acesta vine la un preț de 7 dolari americani pe lună, sau 5/6 euro în țările din Europa.

Ce limitări are abonamentul Netflix cu reclame

Cei care aleg însă un astfel de abonament, renunță de fapt la unele dintre cele mai mari avantaje ale Netflix, față de televiziunea clasică. De exemplu, la nivelul calității video, acest abonament de bază oferă doar rezoluție HD 720p, nu 1080p sau 4K. Pentru redare pe un telefon, 720p ar trebui să fie de ajuns, însă oricine are un televizor modern acasă sigur va simți diferența de calitate între 720p, și 1080p sau 4K. Apoi, nu poți descărca conținutul local pe dispozitivele tale, fiind necesară permanent o conexiune la internet pentru acces. Mai mult, o parte din filme și seriale nu sunt accesibile cu acest abonament. Netflix spune că lucrează cu deținătorii licențelor pentru a asigura paritate în viitor între conținutul de pe abonamentele cu reclame și cele fără reclame.

Apoi, reclamele, care aparent susțin cealaltă parte a abonamentului în materie de costuri, vor fi foarte intruzive, probabil chiar mai enervante decât la televizor. Deși vor fi mai scurte, acestea vor fi mai dese, similare cu cele de pe YouTube, de exemplu. Netflix spune că aceste reclame vor avea lungimi de 15 sau 30 de secunde și vor ocupa doar 4-5 minute din fiecare oră de redare. Reclamele apar înainte de redarea filmului sau episodului, dar pot întrerupe și conținutul pe parcurs. La televizor, în România, canalele de TV pot afișa 12 minute de reclame din fiecare oră de difuzare. Totuși, la televizor plătești un abonament de cablu care costă pentru acces la sute de programe mai puțin decât noul abonament cu reclame de la Netflix.

Multe servicii de streaming merg în această direcție

Disney+ și HBO Max au adoptat abonamente cu reclame, de asemenea, deci această componentă a streaming-ului de filme și seriale va rămâne. Din fericire, abonamentele mai scumpe rămân ferite de astfel de întreruperi. Netflix speră ca acest plan tarifar mai ieftin să aducă serviciile sale mai aproape de publicul tânăr, care nu se uită la televiziunea clasică.

sursa: Android Central

Urmărește Go4IT.ro pe Google News
Cătălin Niţu
Cătălin Niţu
Redactor-șef Go4it.ro. Lucrează în presa de tehnologie și gaming din 2008. Absolvent al Facultății de Jurnalism și pasionat de gadget-uri, PC-uri și console de gaming. citește mai mult