Operatorii telecom încep să anuleze comenzile de Galaxy Fold în urma lipsei unei date de lansare

Samsung a promis detalii despre lansarea primului său telefon pliabil, Galaxy Fold, încă de la sfârşitul lunii aprilie, când a amânat lansarea originală. Se pare însă că repararea design-ului telefonului se dovedeşte a fi o provocare mai mare decât credea compania iniţial că va fi, iar partenerii nu mai au răbdare. Întrucât Samsung nu a comunicat nimic nou despre Galaxy Fold, operatorul american AT&T a decis să anuleze toate pre-comenzile pe care le-a primit de la clienţi.

AT&T a anunţat toţi clienţii care au comandat Samsung Galaxy Fold printr-un e-mail că a anulat toate comenzile pentru acest model. Întrucât nu există o dată nouă de lansare, toţi clienţii îşi vor primi banii înapoi în cazul în care au plătit în avans, dar şi un card cadou valabil în magazinele AT&T în valoare de 100 de dolari pentru deranjul cauzat. În ciuda faptului că Samsung susţine în continuare că va avea noi informaţii în curând, unii parteneri ori nu mai au răbdare, ori nu mai au încredere în acest produs.

Problemele cu Galaxy Fold au apărut la scurt timp după ce telefonul a fost livrat către jurnalişti şi bloggeri de tehnologie, mai multe modele fiind deteriorate rapid. În timp ce unii au stricat telefonul fără să vrea, încercând să dezlipească „folia” de pe ecran, care era de fapt stratul protector care făcea parte din ansamblul de display, alte modele au cedat în utilizare normală, în timp ce într-un caz au apărut corpuri străine sub display. Toate problemele au fost însă legate de noul display pliabil, care era deja sub atenţia publicului din cauza „cutei” de pe centru, în zona în care se pliază.

Având în vedere faptul că Samsung pregăteşte un nou eveniment Unpacked pentru lansarea noului Galaxy Note10, cândva în luna august, probabil cu ocazia târgului de tehnologie IFA din Berlin (sau poate chiar puţin înainte), există posibilitatea ca Galaxy Fold să fie prezentat din nou, cu o dată de lansare finală, alături de acest nou phablet.

 

publicitate