UBER va marca maşinile care activează în cadrul serviciului cu marcajele luminoase „Beacon”

Maşinile UBER nu ies foarte mult în evidenţă în trafic, acestea fiind de cele mai multe ori maşinile personale ale şoferilor. Începând din 2017 însă, compania va oferi şoferilor marcaje luminoase numite UBER Beacons, care vor putea fi amplasate pe parbriz. Acestea vor face identificarea maşinii comandate mult mai uşoară pentru clienţi, iniţiativa fiind deja testată într-un program pilot în Seattle. Primele oraşe care vor primi suport pentru Beacon vor fi Miami, Denver şi Nashville din SUA şi Newcastle din Marea Britanie.

Conform UBER, marcajele Beacon nu vor oferi prea multe funcţii, servind doar rolul de a semnaliza că maşina respectivă este folosită în cadrul serviciului. Şoferul poate personaliza culoarea Beacon-ului după bunul plac, aceasta fiind vizibilă în aplicaţie şi pentru utilizatori. Întrucât vorbim despre iluminare RGB personalizabilă, vor fi foarte rare instanţele în care doi şoferi care vin la comandă în acelaşi loc să afişeze aceeaşi culoare, deci clienţii vor identifica mai repede maşina.

Primele Beacons vor fi date în funcţiune şoferilor din oraşele menţionate anterior în noaptea de Revelion, urmând să extindă în noul an această campanie şi în alte regiuni. Deşi nu a fost specificat dacă Beacon-urile vor fi vândute sau oferite pe gratis către şoferi, faptul că vor fi înmânate doar în cadrul unor întâlniri programate sugerează că nu vor costa nimic. UBER sugerează că dispozitivele vor oferi o autonomie de „câteva seri” de activitate, iar conectivitatea la aplicaţia de smartphone se face în mod wireless.

închide
Pasionat de gadgeturi? Şi noi!
Vrei să primeşti primul cele mai noi ştiri despre gadgeturile care îţi îmbunătăţesc viaţa zilnic?
Abonează-te la newsletter-ul Go4it şi fii sigur că eşti la curent cu tot ce e nou în IT&C.
Nu uita să-ţi verifici adresa de e-mail şi să confirmi abonarea printr-un click pe link-ul din mail-ul primit .
Sunt deja abonat