Amazon a intrat pe piața dispozitivelor purtabile pentru fitness după ce a lansat Halo. Brățara va concura cu produsele oferite de companii precum Apple, Samsung sau Fitbit.
Halo nu are display, dar include o gamă largă de senzori care înregistrează activitatea, somnul, procentul de grăsime corporală, temperatura, pulsul sau starea de spirit a utilizatorilor.
Citește și: Fitbit anunță ceasurile Sense și Versa 3, alături de brățara Inspire 2
Pentru a analiza starea de spirit a purtătorilor, brățara ascultă vocea acestora, prin intermediul unui microfon, pentru a detecta schimbările de ton. Amazon susține că nu analizează ceea ce spune utilizatorul, ci doar tonul vocii.
Această caracteristică poate fi oprită din aplicație.
:format(webp):quality(100)/https://www.go4it.ro/wp-content/uploads/2020/08/body-b.jpg)
Estimarea pentru procentul de grăsime și greutate se face folosind camera smartphone-ului la care este conectat dispozitivul. Compania promite că aceste informații rămân pe telefon și nu sunt încărcate în cloud decât pentru foarte puțin timp, criptate, pentru a fi procesate.
Brățara de fitness va costa 100 de dolari, iar abonamentul la aplicația Halo va avea prețul de 4 dolari pe lună, potrivit Reuters.
Halo este rezistentă la apă și are o autonomie a bateriei de până la 7 zile.
Citește și: Xiaomi Mi Smart Band 5 review: dovada că se poate „și ieftin și bun”
Industria dispozitivelor purtabile este dominată de Apple, care are o cotă de piață de 29,3%, potrivit firmei de cercetare a pieței IDC. Piața este una aglomerată, iar pe ea activează toți marii producători de smartphone-uri.
Google vrea, de asemenea, o parte. Compania a a anunțat, în noiembrie 2019, că va cumpăra Fitbit pentru 2,1 miliarde de dolari. Tranzacția nu a primit, însă, încă undă verde de la autoritățile antitrust.
Foto: Amazon